AIX ProvenceJembatan pengangkutan aliran hidraulikMekanisme pelindung bahan

masa pelepasan:2023-11-04 14:24:11 Pengguna pos:161HP196399230 Paparan halaman:122

Petua teras:AIX Provence,Muat: - ton.Pengurusan masalah: Mengganti pompa perlengkapan boleh menghapuskan masalah.AIX ProvenceApabila menggunakan

Muat: - ton.

Pengurusan masalah: Mengganti pompa perlengkapan boleh menghapuskan masalah.

AIX ProvenceApabila menggunakan benteng, pastikan permukaan bangku kerja stabil dan tegas, dan rantai tetap mesti tetap pada kenderaan. Kelajuan semasa pengangkutan adalah jam.

Apabila ia berkaitan dengan jembatan naik hidraulik tetap, saya percaya

MganduWhen working in foundation pits or depths, a helmet must be worn.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik,AIX ProvenceJembatan boarding bergerak, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka tekanan valve overflow rendah,AIX ProvenceJembatan naik hidraulik bergerak, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Jembatan penerbangan hidraulik tidak hanya mengurangkan intensiti kerja tetapi juga menggandakan efisiensi operasi memuatkan dan memuatkan, mempercepat kelajuan logistik, dan mencapai keuntungan ekonomi yang signifikan. Pemuatan dan membuang jembatan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk pemuatan dan membuang cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengangkutan lain boleh masuk secara langsung trak untuk pemuatan dan membuang batch barang, a helmet must be worn.

Tiada kebocoran dalam saluran paip dan gabungan saluran paip jambatan naik tetap.

Apa itu paksi penerbangan hidraulik? Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang, dan fungsi penyesuaian tingginya boleh membina jembatan antara trak dan platform gudang. Apa langkah operasi yang kita lakukan semasa digunakan?

Selamat datang panggilanPersekutuan bukan profesional tidak dibenarkan untuk nyahkumpul dan pasang produk ini dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan yang salah.

Ini adalah pilihan untuk minyak hidraulik untuk jambatan naik bimbit.

Minyak hidraulik No. anti memakai minyak hidraulik.


AIX ProvenceJembatan pengangkutan aliran hidraulikMekanisme pelindung bahan



Titik lain untuk diperhatikan ialah pemilihan jambatan penerbangan hidraulik tetap juga perlu diperhatikan. Pertama, perlu menjelaskan skop penggunaan jambatan penerbangan hidraulik tetap. Selain itu, kapasitas muatan bernilai jambatan penerbangan hidraulik tetap dan keadaan persekitaran di mana mereka digunakan juga perlu dipertimbangkan. Kedua,AIX ProvenceJembatan naik bimbit, memilih penghasil tanda lama jambatan naik, dan menggabungkan kemampuan perkhidmatan penghasil dan selepas jualan. Selagi platform angkat mempunyai kualiti peralatan yang baik, prestasi lengkap, dan peralatan keselamatan lengkap, ia boleh dianggap dengan harga yang besar.

analisisLangkah dalam menghasilkan jambatan papan adalah untuk memotong dan memberi makan bahan yang diperlukan ke dalam baja menurut lukisan.

Apa ciri-ciri utama jambatan penerbangan tetap hidraulik? Di bawah, saya akan memperkenalkan kepada anda secara singkat: jambatan boarding tetap hidraulik memecahkan masalah pengangkutan barang secara manual ke atas dan ke bawah tangga.

Cilinder minyak: Cilinder minyak tahan memakai ketepatan tinggi yang dihasilkan di Jinan.

AIX ProvenceKeperlukan pemasangan bagi bingkai dinding jambatan papan bimbit tidak banyak, keperluan pemasangan adalah: untuk pemasangan awal jarak diantaranya dan bawahnya sepatutnya -m. Kemudian, ia adalah m. The horizontal tilt angle should be within degrees.

Semua orang tahu bahawa jembatan naik bimbit digunakan secara luas di platform kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan pembantu kargo yang digunakan bersama dengan garpu. Kadang-kadang kebanyakan pelanggan menghadapi masalah ini, bagaimana mereka harus parkir jambatan naik bimbit dengan betul? Ini adalah soalan yang perlu kita pertimbangkan, dan editor akan menjawabnya untuk anda.

Selain peralatan umum, jambatan penerbangan hidraulik yang stabil juga perlu dilengkapi dengan valv overflow berdasarkan prestasinya untuk mencegah tekanan berlebihan semasa pergerakan ke atas. Dan apabila sistem hidraulik mengalami pecahan saluran paip yang menyebabkan turun cepat, sepatutnya ada saluran paip yang boleh memotong sirkuit minyak secara automatik. Kabur ruang; Dan rem tangan kecemasan mesti disediakan, yang boleh dihentikan segera dalam kes kecemasan untuk menghindari cedera. Oleh itu, peminta memilih lif kargo hidraulik dengan valv putus saluran paip dan brek tangan kecemasan, yang lebih efisien.


Hak cipta dan notis:
1. AIX ProvenceJembatan pengangkutan aliran hidraulikMekanisme pelindung bahan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat AIX ProvenceJembatan pengangkutan aliran hidraulikMekanisme pelindung bahan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan AIX ProvenceJembatan pengangkutan aliran hidraulikMekanisme pelindung bahan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian AIX ProvenceJembatan pengangkutan aliran hidraulikMekanisme pelindung bahan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

AIXProvencemengesyorkanberita
AIXProvenceBerita terkini