AIX ProvenceTanda paksi naikKesan penebat yang baik

  • masa pelepasan:2024-02-25 11:15:30
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:284
  • Penerangan pantas:

    AIX Provence,Alasan: Penapis diblokir.Keperlukan pemasangan bagi bingkai dinding jambatan papan bimbit tidak banyak, kerana ia mudah

Kandungan artikel

Alasan: Penapis diblokir.

Keperlukan pemasangan bagi bingkai dinding jambatan papan bimbit tidak banyak, kerana ia mudah dipasang. Secara khusus, keperluan pemasangan adalah: untuk pemasangan awal, jarak diantaranya dan bawahnya sepatutnya -m. Kemudian, ia adalah m. The horizontal tilt angle should be within degrees.

AIX ProvenceOperator yang dilatih khusus, berkualifikasi, dan disahkan dalam penggunaan jambatan naik hidraulik.

Oleh itu, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.

ArmadaleSebagai peralatan pengangkutan bantuan yang sangat penting dalam peralatan logistik gudang, jambatan pengangkutan tidak hanya boleh dengan cepat mengangkut barang langsung dari platform dan keluar forklift ke dalam kereta, tetapi juga menetapkan jambatan antara platform kargo dan kereta untuk memenuhi pengangkutan dan muatan dan lepaskan barang. Kerana penghantaran sering, penggunaan sering, ia tidak dapat dihindari untuk mengadakan tekanan tertentu pada jambatan pengangkutan. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.

Perlahan-lahan berbalik dan letak bekas di bawah bibir di depan jambatan boarding.

Alasan: pompa manual dan pompa perlengkapan mempunyai kebocoran minyak yang berat.


AIX ProvenceTanda paksi naikKesan penebat yang baik



Adakah anda tahu beberapa ciri-ciri kerja dari jembatan naik hidraulik? Hari ini, saya akan membawa anda untuk memahami!

Dipersediakan dengan peranti perlindungan keselamatan terkunci dengan pintu industri.

Operasi elektronik sangat mudah. Dengan hanya satu butang, panel pengkondisi akan naik secara automatik. Lepaskan butang, laraskan plat untuk mengurangkan dirinya sendiri, dan tali digunakan pada trak.

peringkatKonfigurasi jambatan naik bimbit: Sistem hidraulik mempunyai fungsi pengendalian kecemasan dalam kes kemalangan tiba-tiba atau penghilangan kuasa.

Semasa menggali, jika item tidak dikenali atau situasi tidak terduga ditemui, operasi perlu dihentikan secara tepat masa dan dilaporkan kepada orang yang bertanggung jawab atas jembatan naik hidraulik untuk mengendalikan. Jembatan pengangkutan tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertai dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi yang berbeza dalam kenderaan trak, membuatnya selesa untuk forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, menjadikan kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja.

Pengurusan masalah: Mengganti cincin penyegelan pompa minyak boleh menghapuskan masalah.


AIX ProvenceTanda paksi naikKesan penebat yang baik



Semasa operasi, rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles, the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.

Kesimpulan ujianPertahanan bulanan jambatan penerbangan hidraulik: periksa pakaian pada gulung, peluru dan perlindungan sementara, pins silinder dan perlindungan, peluru dan perlindungan selain itu; Kualiti minyak dan aras minyak hidraulik; Jembatan penerbangan hidraulik sepatutnya ditangkap sepanjang proses, dan pada kedudukan ini, permukaan hidraulik sepatutnya hingga milimeter lebih tinggi dari bawah kotak. Minyak hidraulik gelap, melekat atau mempunyai objek asing seperti gravil. Jika ditemui, ia patut diganti secara tepat waktu; Tambah minyak ke setiap bahagian untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan. Jembatan penerbangan hidraulik mempunyai julat yang luas penggunaan. Melakukan titik di atas dengan baik tidak hanya memastikan keselamatan peribadi anda tetapi juga memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan, membuat jembatan penerbangan lebih baik berkhidmat anda.

Skenario penggunaan: Lebih layak untuk pemasangan, penyelenggaran, dan kenderaan platform kerja tinggi dalam industri seperti pemerintahan bandar,AIX ProvencePembuat paksi naik, elektrik, lampu jalanan,AIX ProvenceAngkat dan turunkan jambatan naik, iklan, komunikasi, fotografi, landscaping, transportasi, dermaga, lapangan terbang dan pelabuhan, dan perusahaan industri dan tambang besar.

Apa itu paksi penerbangan hidraulik? Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang, dan fungsi penyesuaian tingginya boleh membina jembatan antara trak dan platform gudang. Apa langkah operasi yang kita lakukan semasa digunakan?

AIX ProvenceKecerunan jambatan penerbangan hidraulik elektrik sendiri mesti mempunyai cerun tertentu untuk membolehkan forklift memasuki kereta untuk memuatkan dan memuatkan kargo. Panjang cerun juga berbeza dari mm hingga mm,AIX ProvenceJembatan naik bimbit, terutamanya mengingat keselamatan dan kestabilan penggunaan. Selama masa yang lama, penghasil paksi papan tidak mempunyai pusingan untuk menghindari perbezaan harga yang % lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!

Alasan: valv satu arah pompa manual terperangkap dan fungsi kembali rosak.

Jembatan naik ton secara efektif mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang, mengurangi banyak pekerjaan dan meningkatkan efisiensi kerja dalam penggunaan. Hanya dengan cara ini kita boleh mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.


AIXProvenceMaklumat produk lain
  • ChengdeTahap putaran mengangkat tetapMekanisme pembentukan pasaran pengurusan

    ChengdeTahap putaran mengangkat tetapMekanisme pembentukan pasaran pengurusan

  • PailinYang merupakan pengubah ujian menusuk minyak yang baikTeknologi dan bahan apa yang harus ada s

    PailinYang merupakan pengubah ujian menusuk minyak yang baikTeknologi dan bahan apa yang harus ada s

  • NewarkLif rumah.Apa yang perlu dilakukan jika ia pecah, bagaimana memperbaikinya

    NewarkLif rumah.Apa yang perlu dilakukan jika ia pecah, bagaimana memperbaikinya

  • NewarkTruck boarding bridgeStatus pasaran industri

    NewarkTruck boarding bridgeStatus pasaran industri

  • FijiaoJembatan naik hidraulik bergerakPerkembangan berpotensi

    FijiaoJembatan naik hidraulik bergerakPerkembangan berpotensi

  • FijiaoPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriPasaran yang stabil

    FijiaoPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriPasaran yang stabil

  • FijiaoTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platPrestasi pertahanan peringkat aplikas

    FijiaoTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platPrestasi pertahanan peringkat aplikas

  • Krong Keb10kV box type power transformerCara memilih

    Krong Keb10kV box type power transformerCara memilih

  • segera:Peringatan: Maklumat AIX ProvenceTanda paksi naikKesan penebat yang baik memberi anda AIX ProvenceTanda paksi naikKesan penebat yang baik oleh syarikat kami, perkhidmatan AIX ProvenceTanda paksi naikKesan penebat yang baik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AIX ProvenceTanda paksi naikKesan penebat yang baik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AIX ProvenceTanda paksi naikKesan penebat yang baik. AIX ProvenceTanda paksi naikKesan penebat yang baik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AIX ProvenceTanda paksi naikKesan penebat yang baik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!