PortachueloPenukar kuasa grad pengasinganBerapakah suhu yang betul

  • masa pelepasan:2024-04-20 08:58:29
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:539
  • Penerangan pantas:

    Portachuelo,Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, s

Kandungan artikel

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

PortachueloBagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Badr HunaynBunyi,PortachueloHarga pengubah jenis kering 1000 KVA, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi,PortachueloKomposisi struktur pengubah tenggelam minyak, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.


PortachueloPenukar kuasa grad pengasinganBerapakah suhu yang betul



Sebab api dalam pengubah kuasa

Formula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam dua pam dimulakan secara tambahan,PortachueloPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyak, dan setiap pam dipandu oleh motor kW, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Pengurusan kualiti rantai bekalanKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.


PortachueloPenukar kuasa grad pengasinganBerapakah suhu yang betul



Pembuat pengubah jenis kering

Petikan terakhirBagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Orang yang bertanggung jawab atas pembuat pengubah berkata bahawa kerana bahaya bahan-bahan mentah dan faktor lain, dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga, pasar belum beroperasi sepenuhnya.

Pembuat pengubah kuasa

PortachueloKol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

AIXProvenceMaklumat produk lain
  • CaenVehicle boarding bridgeHarga yang tinggi boleh membuka saluran spiral ke bawah

    CaenVehicle boarding bridgeHarga yang tinggi boleh membuka saluran spiral ke bawah

  • RolandoJembatan naik bimbit ForkliftProfesionalisme apa yang hendak digunakan

    RolandoJembatan naik bimbit ForkliftProfesionalisme apa yang hendak digunakan

  • RolandoPlatform angkat bimbitArahan pembaikan dan penyelenggaraan

    RolandoPlatform angkat bimbitArahan pembaikan dan penyelenggaraan

  • RolandoJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaCiri-ciri kesan pelindung

    RolandoJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaCiri-ciri kesan pelindung

  • BorazjanPengubah kotak tenggelam minyakDi mana kelebihan utama

    BorazjanPengubah kotak tenggelam minyakDi mana kelebihan utama

  • Lapangan Terbang FrankfurtPlatform penangkapan diri hidraulikMasalah apa yang harus diberi perhatian

    Lapangan Terbang FrankfurtPlatform penangkapan diri hidraulikMasalah apa yang harus diberi perhatian

  • Lapangan Terbang FrankfurtVehicle mounted boarding bridgeCara terbuka yang betul

    Lapangan Terbang FrankfurtVehicle mounted boarding bridgeCara terbuka yang betul

  • ZawelcheJembatan naik bimbit ForkliftPelbagai syarat permohonan

    ZawelcheJembatan naik bimbit ForkliftPelbagai syarat permohonan

  • segera:Peringatan: Maklumat PortachueloPenukar kuasa grad pengasinganBerapakah suhu yang betul memberi anda PortachueloPenukar kuasa grad pengasinganBerapakah suhu yang betul oleh syarikat kami, perkhidmatan PortachueloPenukar kuasa grad pengasinganBerapakah suhu yang betul dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PortachueloPenukar kuasa grad pengasinganBerapakah suhu yang betul, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PortachueloPenukar kuasa grad pengasinganBerapakah suhu yang betul. PortachueloPenukar kuasa grad pengasinganBerapakah suhu yang betul di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PortachueloPenukar kuasa grad pengasinganBerapakah suhu yang betul, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!