Ouanaminthepompa slurry ionBahan utama industri pembinaan

masa pelepasan:2023-02-13 11:31:10 Pengguna pos:466HP159575805 Paparan halaman:446

Petua teras:Ouanaminthe,om meter ke meter!   Yes, summer is the peak sales season. Selain aplikasi pertanian, pam industri juga meningkat dal

om meter ke meter!

   Yes, summer is the peak sales season. Selain aplikasi pertanian, pam industri juga meningkat dalam tahun-tahun terakhir.

Ouanaminthe   Gagal biasa dan kaedah rawatan pompa pembuangan disebabkan model pompa yang berbeza, darjah penggunaan dan kaedah penggunaan, terdapat juga pelbagai kesalahan dan masalah. Berikut mengungkapkan kesalahan pompa umum, penyebab kesalahan dan kaedah rawatan khusus.

cincin mesti dikawal, dan minyak lubrikasi yang berlebihan dalam pam mesti dibuang dan diganti secara terus menerus.

Szeged   Ia akan terbakar. Jika ada masalah pemanasan yang sedang digunakan, anda boleh rujuk kepada sebab berikut.

   Kuantiti input berkaitan dengan banyak faktor seperti kelajuan putaran pompa selam, piawai perlindungan, masa kerja terus menerus, bilangan hentian dan permulaan pompa, persekitaran sekitar dan suhu kerja. Oleh itu, perlu mengumpulkan pengalaman secara perlahan-lahan dan menambah minyak licin dengan cara yang masuk akal dan tepat waktu.

   Pertama sebab tubuh motor: sambungan yang salah akan membuat suhu meningkat dengan cepat apabila peralatan digunakan; Selain itu, mungkin ada beberapa fasa untuk fasa sirkuit pendek diantara pembetulan stator, jadi apabila keadaan relatif kecil, motor hanya di tempat setempat


Ouanaminthepompa slurry ionBahan utama industri pembinaan



lebih lama menambah atau menggantikan minyak licin semasa kerja, dan selang dan tulis

   Saluran impeller mencapai pinggir luar.

Masa sama, jadi

Risiko kualiti   Berhenti kemudian ketat kursi arah, tekan ke bawah kacang, dan memperbaiki kedudukan paksi rotor. Pompa selam selam yang terakhir menggunakan sokongan tong, yang biasanya tidak perlu menyesuaikan kebebasan impeller. Oleh itu, jika ada masalah dengan kebebasan dalam penggunaan masa depan, lepaskan sokongan

   Selain kaedah, teori anti kavitasi,OuanaminthePompa sampah yang tidak menyekat menegak,OuanaminthePompa lumpur centrifugal, mekanisme korosif pompa air dan ciri-ciri tekanan. Untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan, pro

  


Ouanaminthepompa slurry ionBahan utama industri pembinaan



   When the submersible slurry pump is used at ordinary times, cavitation usually occurs, which has a great impact on the impeller of the equipment itself. Jadi bagaimana untuk mengesan sama ada ada kavitasi bila menggunakan peralatan pada masa biasa?

Skop projek   If the water leakage is serious, the broken pipe shall be dismantled and replaced. Turunkan angkat dan tekan tombol pompa air ke dalam air selama , m.

   Sama ada ada kesalahan.

   Pump. Selain itu, pompa lumpur selam berkaraterisasi oleh & " slurry& quot;,OuanaminthePompa boleh dipomp pembuangan,

Ouanaminthe   Jika ada pompa sedia, lebih baik menggunakan dua pompa bertukar. Jika pompa terperangkap, kemungkinan untuk menempel pam akan jauh lebih kecil!

beberapa perbezaan dalam struktur, kita juga perlu rujuk kepada arahan apabila disambung.

bila operasi dihentikan.

Hak cipta dan notis:
1. Ouanaminthepompa slurry ionBahan utama industri pembinaan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Ouanaminthepompa slurry ionBahan utama industri pembinaan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Ouanaminthepompa slurry ionBahan utama industri pembinaan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Ouanaminthepompa slurry ionBahan utama industri pembinaan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

AIXProvencemengesyorkanberita
AIXProvenceBerita terkini