TapolcaMaterial pengisihan pengubah jenis keringTrend pengembangan produk dan kategori baru muncul

  • masa pelepasan:2022-11-30 09:18:51
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:667
  • Penerangan pantas:

    Tapolca,Dry type transformer factorykonduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola e

Kandungan artikel

Dry type transformer factory

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

TapolcaAnalisis penyimpanan kuasa pengubah

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

QuitoDalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.


TapolcaMaterial pengisihan pengubah jenis keringTrend pengembangan produk dan kategori baru muncul



Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Reputasi yang baikCore pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar,TapolcaPengubah distribusi sidang Amorphous, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time,TapolcaUjian pengubah jenis kering 10kV, pasukan kebakaran mesti diberitahu.


TapolcaMaterial pengisihan pengubah jenis keringTrend pengembangan produk dan kategori baru muncul



Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Sedia dan efisienkonduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Melangkah proses pengubah jenis kering?

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

TapolcaAlasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %),TapolcaPengubah kuasa sampah, ia patut diizolasi sebelum digunakan, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

AIXProvenceMaklumat produk lain
  • PSV EindhovenPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perni

    PSV EindhovenPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perni

  • PSV EindhovenMesin pembuatan dan tipping hidraulikProses pembinaan pendawaian

    PSV EindhovenMesin pembuatan dan tipping hidraulikProses pembinaan pendawaian

  • VictoriaHelaian pengiraan pengubah kuasaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    VictoriaHelaian pengiraan pengubah kuasaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • AnshanPlatform angkat hidraulik3 cara untuk membantu anda menganalisis

    AnshanPlatform angkat hidraulik3 cara untuk membantu anda menganalisis

  • AnshanJembatan pengangkutan yang tetapCara membahagi gred pemprosesan permukaan produk

    AnshanJembatan pengangkutan yang tetapCara membahagi gred pemprosesan permukaan produk

  • CesenaJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapMasalah pasaran masih permintaan

    CesenaJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapMasalah pasaran masih permintaan

  • CesenaPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterSorotan industri

    CesenaPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterSorotan industri

  • CesenaMesin pembukaan hidraulikBerlaku kesan yang berbeza

    CesenaMesin pembukaan hidraulikBerlaku kesan yang berbeza

  • segera:Peringatan: Maklumat TapolcaMaterial pengisihan pengubah jenis keringTrend pengembangan produk dan kategori baru muncul memberi anda TapolcaMaterial pengisihan pengubah jenis keringTrend pengembangan produk dan kategori baru muncul oleh syarikat kami, perkhidmatan TapolcaMaterial pengisihan pengubah jenis keringTrend pengembangan produk dan kategori baru muncul dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TapolcaMaterial pengisihan pengubah jenis keringTrend pengembangan produk dan kategori baru muncul, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TapolcaMaterial pengisihan pengubah jenis keringTrend pengembangan produk dan kategori baru muncul. TapolcaMaterial pengisihan pengubah jenis keringTrend pengembangan produk dan kategori baru muncul di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TapolcaMaterial pengisihan pengubah jenis keringTrend pengembangan produk dan kategori baru muncul, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!