BerpisahParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanKesan peningkatan corak agak terhad

  • masa pelepasan:2022-11-15 09:15:18
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:532
  • Penerangan pantas:

    Berpisah,Dalam keadaan biasa,BerpisahModel pengubah kawalan, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan o

Kandungan artikel

Dalam keadaan biasa,BerpisahModel pengubah kawalan, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

BerpisahMengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

CacemApabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin,BerpisahPengubah jenis kering milik pengubah simpan tenaga, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.


BerpisahParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanKesan peningkatan corak agak terhad



Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

manufacturerBunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.


BerpisahParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanKesan peningkatan corak agak terhad



Pembuat pengubah jenis kering

Item inspeksiDalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Penyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

BerpisahAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil,BerpisahDefinisi model pengubah kuasa, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

AIXProvenceMaklumat produk lain
  • CesenaPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterSorotan industri

    CesenaPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterSorotan industri

  • CesenaMesin pembukaan hidraulikBerlaku kesan yang berbeza

    CesenaMesin pembukaan hidraulikBerlaku kesan yang berbeza

  • Bahan kayuHow much is the 2000 box transformerKeperluan untuk penyelenggaraan

    Bahan kayuHow much is the 2000 box transformerKeperluan untuk penyelenggaraan

  • BrunswickPlatform angkat hidraulikApakah hak penjagaan itu

    BrunswickPlatform angkat hidraulikApakah hak penjagaan itu

  • BrunswickJembatan penghalang bergerakBagaimana syarikat menyelamatkan diri

    BrunswickJembatan penghalang bergerakBagaimana syarikat menyelamatkan diri

  • TorinoJembatan boarding forklift bekasLihat lagi

    TorinoJembatan boarding forklift bekasLihat lagi

  • TorinoPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriMenjalankan latihan kemahiran industri beri

    TorinoPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriMenjalankan latihan kemahiran industri beri

  • TorinoMesin pembukaan hidraulik bergerakRisiko kualiti

    TorinoMesin pembukaan hidraulik bergerakRisiko kualiti

  • segera:Peringatan: Maklumat BerpisahParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanKesan peningkatan corak agak terhad memberi anda BerpisahParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanKesan peningkatan corak agak terhad oleh syarikat kami, perkhidmatan BerpisahParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanKesan peningkatan corak agak terhad dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BerpisahParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanKesan peningkatan corak agak terhad, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BerpisahParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanKesan peningkatan corak agak terhad. BerpisahParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanKesan peningkatan corak agak terhad di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BerpisahParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanKesan peningkatan corak agak terhad, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!