HerstahlGrad tahan panas insulasi pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis kaedah pengeluaran yan

  • masa pelepasan:2022-11-03 21:09:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:306
  • Penerangan pantas:

    Herstahl,Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning,

Kandungan artikel

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah,HerstahlDimensi pengubah selam minyak 1600KVA, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

HerstahlPasar pengubah dalaman lambat

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Mwene-DituPengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Oil leakage of cast iron parts

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.


HerstahlGrad tahan panas insulasi pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis kaedah pengeluaran yang betul



Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.


HerstahlGrad tahan panas insulasi pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis kaedah pengeluaran yang betul



Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Berapa harganya?Dalam kehidupan harian tertentu,HerstahlKehilangan pengubah kuasa, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Dalam medan elektrik angin ke yoke, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

HerstahlKebocoran minyak di flange looper

Setelah minyak telah dihapuskan,HerstahlPengatur penurunan minyak tiga fasa, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Dry type transformer factory

AIXProvenceMaklumat produk lain
  • Lexington-FayettePlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriPenghakiman dan penyelarasan

    Lexington-FayettePlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriPenghakiman dan penyelarasan

  • Lexington-FayettePlatform penangkapan hidraulik tahapApakah piawai diameter wayar

    Lexington-FayettePlatform penangkapan hidraulik tahapApakah piawai diameter wayar

  • VenezuelaPembuat pengubah minyak terjunPilih yang tepat untuk pelbagai ciri dan kegunaan

    VenezuelaPembuat pengubah minyak terjunPilih yang tepat untuk pelbagai ciri dan kegunaan

  • GilbertPlatform angkat hidraulik diletak silinderTerdapat beberapa kaedah anti karat.

    GilbertPlatform angkat hidraulik diletak silinderTerdapat beberapa kaedah anti karat.

  • GilbertJembatan naik hidraulik bergerakPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah

    GilbertJembatan naik hidraulik bergerakPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah

  • SergeJembatan memuatkan bekasCara mengatasi kegagalan

    SergeJembatan memuatkan bekasCara mengatasi kegagalan

  • SergePlatform penangkapan hidraulik traktifApakah kaedah untuk mengawal jumlahnya

    SergePlatform penangkapan hidraulik traktifApakah kaedah untuk mengawal jumlahnya

  • SergePlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi

    SergePlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi

  • segera:Peringatan: Maklumat HerstahlGrad tahan panas insulasi pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis kaedah pengeluaran yan memberi anda HerstahlGrad tahan panas insulasi pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis kaedah pengeluaran yan oleh syarikat kami, perkhidmatan HerstahlGrad tahan panas insulasi pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis kaedah pengeluaran yan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HerstahlGrad tahan panas insulasi pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis kaedah pengeluaran yan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HerstahlGrad tahan panas insulasi pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis kaedah pengeluaran yan. HerstahlGrad tahan panas insulasi pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis kaedah pengeluaran yan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HerstahlGrad tahan panas insulasi pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis kaedah pengeluaran yan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!